Recenzie

Jsou hry, které daly vzniknout novým žánrům a staly se nesmrtelnými. Vedle toho jsou ale také hry, které asi nesmrtelné nebudou, přesto by neměly chybět v žádné encyklopedii o počítačových hrách. A právě k nim by měla patřit série Total War.
Peklo ve Vientamu. Zase.

Nemožné se stalo skutečnosti! Vývojáři vynalezli stroj času a s jeho pomocí se podívali do minulosti, aby zjistili, jak se vyráběly hry v minulém století. Nabyté znalosti promptně zužitkovali a představili nám nefalšovanou retro doomovku! Ano, skutečně je tomu tak. Grafika, hratelnost, umělá inteligence, podání příběhu, všechno je autentické z časů před nějakými sedmi, osmi lety.

Harry Potter a tajomná komnata , taký má u nás názov druhé pokračovanie dobrodružstiev malého kúzelníka Harryho, tentoraz už v druhom ročníku školy kúzelníkov v ktorom bude čeliť ešte väčšiemu nebezpečenstvu ako naposledy.
Fenomén Harryho Pottera stvorila anglická spisovateľka J.K. Rowlingová, ktorá je momentálne jednou z najlepšie zarábajúcich žien sveta a možno čoskoro bude patriť aj medzi najbohatšie. Pretože okrem vydania ďalšieho pokračovania knihy, prichádza aj film podľa prvej knihy, táto hra, vymieňacie kartičky, hračky, oblečenia atď... A to sú ešte od roku 2003 plánované aj ďalšie dva filmy a pravdepodobne aj ďalšie dva hry a kto vie čo ešte príde. Poďme sa však pozrieť na príbeh.
Ide o simulátor domácnosti v ktorej máte vlastnú rodinu či už z deťmi, alebo bez nich, a musíte sa o ne starať.  Na začiatku si môžete vytvoriť vlastnú rodinu, alebo vybrať preddefinovanú, lepšie si je vytvoriť svoju. Dáte im spoločné Priezvisko, vytvoríte hlavu rodiny Muža, vyberiete mu farbu pleti, základný oblek, a farbu vlasov. Ďalej tam máte charakterové nastavenia (podobné ako v RPGečka) , kde musíte určitý počet bodov rozdeliť do skupín napr. aká milá bude osoba, aká bude aktívna, agresívna atď... tu je aj automatické
Ospravedlnujeme sa ze minula recenzia tajto hry nebola v poriadku. Viskitla sa chyba a tak vám ju prinášam teraz.

Komerčný potenciál hier založených na filmovej licencii sa vývojári snažia využívať už od čias osembitových počítačov. Drvivá väčšina týchto titulov bola šitá horúcou ihlou a preto zaslúžene skončila na smetisku dejín. Toto pravidlo sa snaží vyvrátiť súrodenecké duo režisérov Wachovskích v spolupráci s renomovaným výrobcom originálnych hier, teamom Shiny. Prijmime ich poznanie a vstúpme do Matrixu, priatelia...
Asi všetci máte ešte v čerstvej pamäti takmer denné updaty, kedy už konečne vyjde na svetlo sveta Diablo 2. Po mnohonásobnom odkladaní a posúvaní termínov zrazu HOP a je tu LIDOOP – Diablo2. Keď som hral prvé Diablo, nadšenie ma neopúšťalo do konca hry a zahral som si to viac krát. Takže som niečo podobné čakal aj od dvojky. Ale ako môžte vycítiť z mojich slov, hra ma sklamala. Na svedomí to určite má prehnané očakávanie a odkladanie (júj, asi tam toľko vecí zlepšujú a dolaďujú).Ostatné dôvody vysvetlím.
Už dlhšie som sa pripravoval na to, keď sa konečne pozriem bližšie na zúbok prvému dielu legendárnej stratégie Age of Empires. Mal som malú obavu a aj predsudky či sa splní to čo som od nej očakával.Mal som starosti či sa mi ju podarí spustiť na OS Windows XP. Po klasickej inštalácii som sa usadil na sedačku a dvojklikom som to spustil. Moje obavy sa nepotvrdili a hra fungovala veľmi spoľahlivo po celú dobu hrania.
Čakali sme dosť dlho a napokon sme sa predsa len dočkali. Age of Empires III je konečne tu a určite ste  zvedaví, či toľko ospevovaný titul naozaj má čo ponúknuť. Veni, vidi, vici - prišiel som, videl som, zvíťazil som. Teda ako kedy, niekedy mi dali súperi v hre pekne na frak. V každom prípade, videl som a skúsil v hre dosť nato, aby som vám zreferoval, čo a ako.
1
2
3