Recenzie

Harry Potter a vězeň z Azkabanu

A mame ho tu! Chlapca z kúzelnými schopnosťami ktorého cely svet miluje.Potter je malý čarodejník ktorý sa v svojich jedenástich narodeninách dostáva na školu čarodejnícku na Hogwart.To však všetci viete aj bezomna.Takze;rovnako ako začína tretie pokračovanie knihy, tak aj v hre sa príbeh začína prichodom;Haryho,Hermiony a Rona na školu carodejnicku.
Medzi jednotlivými lekciami sa môžte voľne pohybovať po areáli skoly,mozete nastivit obchod zo zberatelskimi kartičkami[čo je dosť veľká blbot]alebo ich vo voľnom čase môže zbierať a hľadať v tajných miestnostiach z brnením....

Ako som už povedal, tato časť je vinimocna prepinanim,alebo ovládaním nie len Harryho,ale aj Rona a Herminku.Prepinanie medzi nimi je však už určené takže nečakajte nič extra. Okrem všetkých kúziel čo ovládajú vsetci,maju postavy aj svoje ulti kúzla. Tu je pravé vidieť tu jednoduchosť hry..Preco??Mate pred sebou niaku hádanku...automaticky sa vám prepne postava ktorá dokáže kúzlo na vyriešenie hlavolamu. Niekedy aj pri úplné zjavných situáciách sa vám prepne postava...Jednoducho je to hra v ktorej nemôžete nic,podotykam nič pokazit.Staci sa na to iba pozerať a stláčať príslušné gombíky.Dalsia vec je; ak sa vám stane že neviete aké kúzlo mate použiť na onu,ci tu vec..nic sa nedeje, hra vám automaticky zvoli správne kúzlo a vy musíte teda znova iba držať gomble.No ale zas ani sa necudujte,hra je venova detom,takze obtiaznost je veľmi nizka,ale naozaj veľmi nizka.AI súperov je ako troj-rocne deti,ktorym ste vzali lizatko!Co sa tyká savepointov tých je v hre viac než dost.Aj keď ma prekvapilo že niesu všadeSave-game si tedea môžte dať len v prítomnosti hry, ale poviem vám že ich je tu viac než dostTeda po slovensky v tejto hre vám vôbec nič nehrozí!!

Grafika-grafika je určíte lepšia ako dvojka a desing levelov je tiež podľa mňa primeraný hre,vsetko sa odohráva v areáli skoly.Je tu mnoho obrazov,carodejnicke kotly a nadoby,brnenia,ale hlavne postavy ktoré sú vymodelovane veľmi pekne a zaujímavo. Jednoducho ta pravá atmoska pre čarodejnícku školu.

Moje hodnotenie je si myslím dost,ale naozaj dosť vysoké...a to si ta hra ani nezasluzi.Som precital zatiaľ všetky knihy a pozrel všetky filmy, ale tato hra je podľa mňa dosť na nič...to už dvojka bola lepsia,lae pre veľkých fanúšikov je to výzva...ale keby sa to nevolalo Harry Potter, tak to nekúpi vôbec nikto. Jednoducho hra určená skôr pre deti[iba pre deti].

Tidus
Čo je dobre
-celkom pekná grafika